سایت آزمون وکالت sanjesh.org
نوشته شده توسط : sevda

سایت آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ برای انجام تمامی مراحل این آزمون ها یعنی از ثبت نام تا اعلام نتایج سایت سازمان سنجشه و داوطلبا با ورود به سایت sanjesh.org می تونن کلیه امور مربوط به آزمون خودشون رو انجام بدن.

 

 

قوه قضاییه هر ساله برای جذب نیروهای متخصص در زمینه وکالت، آزمون های وکالت دادگستری و آزمون های وکالت قوه قضاییه رو برگزار میکنه. هر ساله افراد زیادی نیز با شرکت در این آزمون ها، به استخدام دادگستری ها و یا قوه قضاییه در میان.

بنابراین، افراد علاقه مند به ثبت نام در هر یک از این آزمون ها باید از سایت ثبت نام آزمون وکالت و سایت اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 مطلع باشن تا بتونن در زمان مناسب اقدام به ثبت نام و دریافت نتایج آزمون خود کنن. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم شما رو با سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰  آشنا کنیم.

 

سایت آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

آزمون وکالت دادگستری آزمونی که هر ساله و در بازه های زمانی مختلف برگزار میشه. با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت دادگستری، سازمان سنجش و آموزش کشور هست، تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org انجام میشه.

 

سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری رو دارن، باید بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام در زمان ثبت نام این آزمون به سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت دادگستری، سازمان سنجش و آموزش کشور هست، برای ثبت نام در این آزمون هم باید داوطلبان به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

لینک مربوط به ثبت نام آزمون درزمان ثبت نام آزمون وکالت در سایت سنجش فعال میشه. معمولا این ثبت نام در مرداد ماه انجام میشه اما پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک ثبت نام فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم.

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 1400

 

افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری شدن، لازمه که قبل از فرا رسیدن زمان شرکت در آزمون، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن.

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری سه روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد که داوطلبان می تونن با اطلاعات ثبت نامی خودشون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری وارد بشن و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن.

با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری 1400 مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار کارت وورد به جلسه آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ 

 

تمامی داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون وکالت دادگستری شدن، می تونن مدتی بعد از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنن و نتیجه آزمون وکالت خودشون رو مشاهده کنن.

دقت کنین که اولین مرحله از آزمون وکالت دادگستری آزمون کتبی هست که نتایج مربوط به اون هم در سایت سازمان سنجش قرار داده میشه. داوطلبان می تونن با اطلاعات ثبت نامی خودشون به سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 وارد بشن و از قبولی یا عدم قبولی در آزمون وکالت دادگستری مطلع بشن. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اعلام نتایج این آزمون مطلع میشین.

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت

 

سایت آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه، آزمونی متفاوت از آزمون وکالت دادگستری هست که زیر نظر سازمان سنجش برگزار میشه. که در ادامه لینک ورود به سایت ثبت نام، اعلام نتایج و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون رو گذاشتیم.

 

سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ 

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا در مرداد ماه انجام میشه اما چون هنوز زمان ثبت نام آزمون وکالت 1400 مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشن تا به محض فعال شدن سایت ثبت نام وکالت مطلع بشن.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم.

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید این نکته رو در نظر داشته باشن که برای شرکت در آزمون وکالت نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت هست. بنابراین، داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون شدن، باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه وارد بشن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه، سازمان سنجش هست، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خودشون باید به سامانه sanjesh.og مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار کارت وورد به جلسه آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ 

 

آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه که داوطلبان باید در هر یک از این آزمون نمره قبولی رو کسب کنن. داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه شدن، باید برای اطلاع از اعلام نتایج هر یک از مراحل آزمون کتبی و آزمون شفاهی (مصاحبه) به سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و از طریق وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون، به سامانه وارد بشن و نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اعلام نتایج این آزمون مطلع میشین.

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره سایت آزمون وکالت​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون وکالت در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود بهسایت در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ از چه سایتی میشه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت رو دریافت کرد ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک وورد به سایت رو در این مقاله گذاشتیم ..

3- ✔️ سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ خیر، همون طور که در این مقاله گفته شد،نتایج هر دو این آزمون ها در سایت سنجش منتشر میشه .

منبع : سایت آزمون وکالت sanjesh.org





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: